استایل کژوال casual style چیست ؟
نوشته شده توسط : kifhub

امروزه لباس‌های غیررسمی محبوبیت خود را در میان زنان صنعت پوشاک افزایش داده است. لباس‌های غیررسمی راحت جزو اصلی‌ترین لباس‌های کمد لباس زنان محسوب می‌شوند، زیرا اکثر آنها در قرن بیست و یکم سبک زندگی سریع و فعالی دارند.

هنگام انجام فعالیت های روزانه یا آخر هفته، صرف نظر از اینکه خانم خانه دار یا شاغل هستیم، پوشیدن لباس هایی که راحتی کامل، احساس آرامش، سهولت حرکت و استایل کژوال را فراهم می کند، مهم است.

 

 

 

انواع مختلفی از لباس های غیر رسمی برای ما وجود دارد که در مناسبت های مختلف می پوشیم. برای آن دسته از خانم‌های حرفه‌ای، لباس‌های غیررسمی قطعاً انتخاب‌های خوبی برای پوشیدن آن‌ها در زمانی است که در دفتر کار نمی‌کنند.

لباس اداری رسمی یا لباس های استایل کژوال می تواند حرکت آنها را در هنگام انجام کارهای خود در روزهای تعطیل یا تعطیلات آخر هفته محدود کند. ترجیحاً می‌توانیم برای این نوع فعالیت‌ها لباس راحتی اسپرت بپوشیم. اینها شامل ست کردن شلوارهای نخی، کاپریس، شلوارهای بند دار، شورت و شلوار جین با تی شرت، گرمکن، جامپر، پیراهن پولو یا دکمه دار و ژاکت های پلیور است. می‌توانیم با کفش‌های اسپرت یا کفش‌های کتانی هماهنگ کنیم.

 

 

 

 

 

 

لباس‌های غیررسمی هوشمند برای پوشیدن در بسیاری از موقعیت‌ها مانند دور هم جمع شدن با دوستان در رستوران‌های مجلل و ناهار یا قرارهای شام غیررسمی عالی هستند. تاپ کت و شلوار هوشمند از تی شرت های آستین بلند، بلوزهای ابریشمی یا نخی، ژاکت های یقه ای، ژاکت، جلیقه و پیراهن های راحتی تشکیل شده است. ما می توانیم با دامن های بلند یا کوتاه، شلوار جین ترد، شلوار شلواری یا شلوار مشکی هماهنگ کنیم.

اضافه کردن برخی از لوازم جانبی مد برای تکمیل چشم انداز هوشمندانه مانند کمربند، گوشواره و گردنبند عالی است. یک کت چرمی برای ست کردن با شلوار جین و پوشیدن با یک جفت نیم بوت برای ایجاد یک چشم‌انداز غیررسمی هوشمند و در عین حال شیک مناسب است. برای مناسبت‌های مجلسی‌تر، می‌توانیم شلوار جین پولک‌دار تنگ را با بلوز آستین بلند بپوشیم و آن را با جلیقه چرمی ست کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

لباس‌های غیررسمی فعال برای خانم‌های فعال و آگاه به سلامتی مناسب است، به‌ویژه برای کسانی که در مرکز تناسب اندام یا باشگاه ورزش می‌کنند. این نوع لباس برای پوشیدن هنگام ملاقات با دوستان یا خرید بعد از تمرین نیز عالی است.

شلوار مخصوص دویدن، کت و شلوار دویدن، شورت دویدن، دامن تنیس، شلوار کتانی، ساق و شورت دوچرخه سواری گزینه های عالی برای این نوع لباس های غیررسمی هستند. پوشیدن آن با یک جفت کفش ورزشی عالی است.

علاوه بر این، طرح های ژاکت های کلاسیک، ژاکت های بافتنی دستی، ژاکت های بافتنی کابلی و ژاکت های کش باف پشمی برای پوشیدن در روزهای سرد یا ماه های سردتر برای محافظت از گرما، آرامش کامل و احساس راحتی بسیار عالی هستند. اینها لباس‌های غیررسمی عالی برای پوشیدن در فعالیت‌های آخر هفته، گردش‌های معمولی و مسافرت هستند. کت های چرمی، جین و کت های جیر انتخاب های مناسبی برای پوشیدن در فصول زمستان یا در آب و هوای سردتر هستند.

 

 

 

 

 

لباس‌های غیررسمی تابستانی برای پوشیدن در ماه‌های تابستان یا روزهایی که دمای هوای گرم‌تر دارند، عالی است. این نوع لباس ساده، تمیز و پوشیدن آسان است. معمولاً از مواد نرم و قابل تنفس مانند پنبه، کتان، ابریشم، نایلون و مخلوط ساخته می‌شوند. این لباس‌های غیررسمی عمدتاً از تاپ‌های تاپ، شلوارک، پیراهن‌های بدون آستین، دامن‌های کوتاه، پیراهن‌های آسان، لباس مجلسی و لباس‌های گلدار با طرح‌های آستین کوتاه، بدون آستین یا هولتر تشکیل شده‌اند. این لباس‌های غیررسمی تابستانی معمولاً در رنگ‌های روشن مانند قرمز، نارنجی، سبز یا صورتی و با طرح‌های گلدار یا طرح‌دار می‌آیند. سعی کنید یک لباس گلدار چاپی بدون بند با روسری همرنگ با یک جفت کفش پاشنه میانی بپوشید تا ظاهری شیرین و جذاب داشته باشید.

با توجه به تقاضای فزاینده برای لباس‌های غیررسمی، تولیدکنندگان لباس طیف گسترده‌ای از لباس‌های غیررسمی را با طرح‌ها، سبک‌ها، رنگ‌ها و الگوهای مختلف با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌کنند. امروزه زنان باید نوع مناسبی از لباس‌های غیررسمی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با سبک زندگی کنونی مطابقت داشته باشد تا احساس راحتی و آرامش داشته باشند و همچنین مد روز و مد روز بمانند.

 





:: برچسب‌ها: استایل کژوال ,
:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: